Üye nicklerinin hikayesi
110
●6.563
- 21-07-2008, 12:50:22Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.sft_eses
sft---İsmimin baş harfleri....
eses----Doğduğum,büyüdüğüm,her bir caddesini,sokağını adım gibi bildiğim,hayatımın şehri Eskişehir'in efsane takımı Eskişehirpor....Eskiler iyi bilir 'eses' efsanesini,bilmeyenlerde bu sene süperligde iyice öğrenirler

Şaka bi tarafa, eskiden futbolla çok ilgileniyordum,hiç bir maçını kaçırmazdım eses in,ama artık futbol benim için pek önemli değil,başka şeylere yöneldim hayatta,ama dediğim gibi memleketimi temsil etmesi açısından nickim güzel....
Çok konuştum galiba
- 21-07-2008, 13:05:20Üyeliği durdurulduHatayMaster
Hataylı olduğum için Hatayı başa aldım, üniversitede master yapmak istediğim için Masteri ekledim
- 21-07-2008, 14:38:49Üyeliği durduruldu3sene önce fln ergenlik dönemi işte isyankardık
dedim bnm nickim rebelleious.sonra sitelerle uğraşırken webmaster ın master ını rebelleiosu unda rebel ini aldım.rebel tek anlamlı isyan demek. renelmaster olunca isyanuzmanı oluyor 
RebeLMasteR



Barhal bizim köyün eski adı, Artvin/Yusufeli'nde