3sene önce fln ergenlik dönemi işte isyankardık dedim bnm nickim rebelleious.sonra sitelerle uğraşırken webmaster ın master ını rebelleiosu unda rebel ini aldım.rebel tek anlamlı isyan demek. renelmaster olunca isyanuzmanı oluyor

RebeLMasteR