Barhallıyım ezelden, gönlüm geçmez güzelden Barhal bizim köyün eski adı, Artvin/Yusufeli'nde

Normalde Partigiano rumuzunu kullanırım lâkin 01-02-2006 tarihinde bu foruma neden bu rumuzla kayıt oldum ben de bilmiyorum, nick değişimi de yapamadım, kaldı böyle