Valla ayet veya küfürlü bir arapça yazı diyelim... Dokunulmazlığı mı var? Yani sonuç olarak bence kurtulunmak isteniyorsa en güzeli yakmak.
Arapçam yok ne yazdığını bilemiyorum ama, şüphem olsa vs. ben yakardım.
eğer ayet yazılı kağıt yakılacaksa, şahsi görüşüm külüne bile saygı gösterilmeli, lavaboya dökülmemeli, insanların olmadığı bir yerde havaya serpiştirilmeli
Selamlar Birçok yorum Yapılmış Dilerseniz Son Noktayı Koyayım..
Bazı Arkadaşların paylaştığı gibi bu gevşendir..
Size veya taşıyana Bir Sıkıntı vermez çünkü Fotokopi..
dilediğiniz gibi yakabilirsiniz
ama en güzeli yakıldıktan sonra külleride iyice ezmelisiniz(metal bir obje ile) sonra savurun küllerini