• 28-03-2019, 16:29:29
    #28
    Lone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kodmu bu çalışmasın
    sen bunları kesinlikle çalışmaz bir işe yaramaz sanıyorsun sanırım

    https://tr.scribd.com/doc/36657425/B...n-Derinlikleri
  • 28-03-2019, 16:36:10
    #29
    Kurumsal PLUS
    +7 item basma efsunu değil mi o
  • 28-03-2019, 16:36:54
    #30
    Müsbet sureler var, büyü amaçlı hazırlanmamış, korunma amaçlı yazılmış. Edit: Bazı arkadaşlar sormuş büyü gerçek midir? diye. Büyü vardır, ancak dinimizce büyük günahlardandır.
  • 28-03-2019, 16:42:48
    #31
    yukardaki arkadaş bana laf etmiş sanki 15 senedir muska yazıyor gibisinden

    Sonra demişki yak falan Sen kuran ayetlerinin yakıldığını nerede gördün
  • 28-03-2019, 17:00:36
    #32
    Konu dışı olacak bir arkadaşımın babası arap çarşafının dış yüzeyindeki arapça yazıyı ayet sanıp vitrine kaldırmış bir ahbabı görmüş demiş üstad sen sigara içmen bunun burada ne işi var ? oda demiş ayet değil miydi bu?
  • 28-03-2019, 18:05:57
    #33
    Beni şimdi dikkatlice dinleyin;

    İlk önce hafif derin bir ufak kase veya tabak alın, 4 adet yumurtayı çok dikkatli bir şekilde bu kaba kırın.İçine biraz lor peyniri atın ve karıştırın.Sonra bir tava alın ve tereyağını hafif içinde ısıtın.Yağ kızdıktan sonra bu karışımı tavaya atın ve pişmesini bekleyin.Sonra gidip afiyetle yiyebilirsiniz.Ha bu arada bu kağıttan çıkmaz bişi,atın gitsin

    Not : Gece yatarken,evden dışarı çıkarken,eve girerken bol bol ayetel kursi okuyun,hiçbir zeval gelmez başınıza inşallah
  • 28-03-2019, 18:09:08
    #34
    themesurf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya arkadaşım ne kadar boş konuşuyorsunuz. CEVŞEN bu saçmalamayın lütfen. Yok büyü yok kara büyü yok şu yok bu. Bildiğim 20 senedir boynuma taktığım sadece duş ve deniz ortamlarında çıkardığım bir üçgen şeklinde boyuna asılan sizi kötü şerlerden korumak için kullanılan şey öğrenin. Neymiş hep birlikte söyleyelim CEVŞEN..
    İmza ve Yorum ilişkisi " İllegal Reklam Danışmanı " Hocam haklı bu sanırım Gevşen yav... herkes bir şeyler demiş ama.
  • 28-03-2019, 18:17:10
    #35
    Gold üye
    konu çok erken kapanmış en az 100 mesajı vardı bu mevzunun
  • 28-03-2019, 19:39:35
    #36
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben olsam kağıdı bir güzel yakardım.

    (Not: Her arapçayı kutsal sanan arkadaşlarımız var malesef... Arapça ananıza sövseler amin amin, inşallah diyecekler var...)

    Okuyabilen yoksa yakın gitsin.

    NOT: Kesinlikle çöpe atmayın, tamamının yandığından emin olana kadar lavaboda yakın, sonra da basın suyu gitsin. Çöpe atmayın.
    lavabo suyu tuvalet suyu ile birleşiyor, kanalizasyona çıkar,