• 19-03-2019, 10:33:31
    #1
    Merhaba,
    Arkadaşlar bir yakınım muhtar adayı lokasyon bazlı sms atmak istiyor bu konu hakkında forumda yardımcı olacak bir arkadaşımız varmıdır.
    Ortalama mahallemizde 4000 kişi oy kullanacaktır.
  • 19-03-2019, 10:37:04
    #2
    lokasyon bazlı sms kapatıldı diye biliyorum, facebook üzerinden bölgesel çalışma yapan şirketler bu tarz çalışmalar yapmakta
  • 19-03-2019, 10:37:13
    #3
    her muhtar seçiminde açılan fiks konu bu, sektore el atmak gerekir

    operatörlerle görüştün mu hocam? izinli pazarlama konusuna dikkat et; oy alacağım diye bir dunya cezayla karşılaşmasin
  • 19-03-2019, 11:17:05
    #4
    Bu işlemi operatörler gerçekleştiriyor diye biliyorum. Ki biz Turkcell'den yapmıştık zamanında.
  • 19-03-2019, 11:21:43
    #5
    operatörle iletisime geçin en son adet 15Krş yazıyordu Yanlız izinsiz sms göndermenin cezası var biliyorsunuz bunu bir araştırın öyle gönderin
  • 19-03-2019, 11:44:34
    #6
    tayfunTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    operatörle iletisime geçin en son adet 15Krş yazıyordu Yanlız izinsiz sms göndermenin cezası var biliyorsunuz bunu bir araştırın öyle gönderin
    Operatör aracılığı ile yapılır ise sadece izin veren kişilere gönderiyor operatör. O yüzden herhangi bir cezası olmuyor.