operatörle iletisime geçin en son adet 15Krş yazıyordu Yanlız izinsiz sms göndermenin cezası var biliyorsunuz bunu bir araştırın öyle gönderin
Operatör aracılığı ile yapılır ise sadece izin veren kişilere gönderiyor operatör. O yüzden herhangi bir cezası olmuyor.