• 18-03-2019, 00:33:52
    #37
    igtr.net
    serLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah neşeni bozmasın. Oysa ne kadar çok isterdim senin kadar neşeli olmayı.
    hocam insanlar neşeli olmak için neden arıyor oysaki ben neden aramam. çünkü zaten hayatın her alanında olumsuzluklar vardır 😊 siz bu olumsuzlukları büyüteceğinize onun tam tersini güzel taraflarını görmeniz gerek 😊 bu arada ben psikoloji 3. sınıfım hocam her yarın öbür gün bitirsem r10 da ilk seansı bana kızanlara verecem 😂
  • 18-03-2019, 00:39:50
    #38
    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam insanlar neşeli olmak için neden arıyor oysaki ben neden aramam. çünkü zaten hayatın her alanında olumsuzluklar vardır 😊 siz bu olumsuzlukları büyüteceğinize onun tam tersini güzel taraflarını görmeniz gerek 😊 bu arada ben psikoloji 3. sınıfım hocam her yarın öbür gün bitirsem r10 da ilk seansı bana kızanlara verecem 😂
    Anladım,



    https://twitter.com/berna_cagatay/st...82065902354432
  • 18-03-2019, 00:42:30
    #39
    igtr.net
    iyi atasözüymüş 😂q
  • 18-03-2019, 14:19:15
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Tam diyorum acaba nerden kazanmış, tıklıyorum off-topic kategorisi ve @fatii;, yedin bitirdin ömrümüzü
  • 18-03-2019, 14:29:49
    #41
    igtr.net
    Digiland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam diyorum acaba nerden kazanmış, tıklıyorum off-topic kategorisi ve @fatii;, yedin bitirdin ömrümüzü

    bu gün 1 yılımı doldurum 😂😂😂 1 yıldır ömrünüzü yedim 😂
  • 18-03-2019, 14:37:46
    #42
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bim.
  • 18-03-2019, 14:54:08
    #43
    igtr.net
    Stein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bim.

    keşke kıbrısta bim olsa 😂