fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam insanlar neşeli olmak için neden arıyor oysaki ben neden aramam. çünkü zaten hayatın her alanında olumsuzluklar vardır 😊 siz bu olumsuzlukları büyüteceğinize onun tam tersini güzel taraflarını görmeniz gerek 😊 bu arada ben psikoloji 3. sınıfım hocam her yarın öbür gün bitirsem r10 da ilk seansı bana kızanlara verecem 😂
Anladım,



https://twitter.com/berna_cagatay/st...82065902354432