Allah neşeni bozmasın. Oysa ne kadar çok isterdim senin kadar neşeli olmayı.
hocam insanlar neşeli olmak için neden arıyor oysaki ben neden aramam. çünkü zaten hayatın her alanında olumsuzluklar vardır 😊 siz bu olumsuzlukları büyüteceğinize onun tam tersini güzel taraflarını görmeniz gerek 😊 bu arada ben psikoloji 3. sınıfım hocam her yarın öbür gün bitirsem r10 da ilk seansı bana kızanlara verecem 😂