serLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah neşeni bozmasın. Oysa ne kadar çok isterdim senin kadar neşeli olmayı.
hocam insanlar neşeli olmak için neden arıyor oysaki ben neden aramam. çünkü zaten hayatın her alanında olumsuzluklar vardır 😊 siz bu olumsuzlukları büyüteceğinize onun tam tersini güzel taraflarını görmeniz gerek 😊 bu arada ben psikoloji 3. sınıfım hocam her yarın öbür gün bitirsem r10 da ilk seansı bana kızanlara verecem 😂