Olumsuz yorum yazan arkadaşların ticari vizyonlarından şüphe ederim.
Sodexo yemek ödeme piyasasının en önemli aktörü.
Bir firmanın karşısına dikilmek için bir şeyi onlardan iyi yapmanız bir özelliğinizin onlardan iyi olması gerekir.
Ya sermayeniz daha büyük olacak, ya sunduğunuz hizmet daha büyük olacak.
Sodexo'da yemeksepeti ile rekabet edecek hem sermaye var, hem iş bağlantıları var, yani tüm silahlar mevcut.
Öncelikle Türkiye'deki restoranlar ile anlaşmaları yemeksepeti kurulmadan çok daha öncesine dayanıyor.
Yani sodexo kabul eden restoran sayısı yemeksepeti ile çalışan restoran sayısından fazla.
Aynı zamanda yemek ödemelerini sodexo ile yapan bir sürü şirket var.
Yani adamların ellerinde kendi kartlarına sahip alıcıları da mevcut.
3 ay televizyonlarda bangır bangır dönecek reklamlara da çıkabilirler.
Kendini müşteriye tanıtman çok zor değil ki marka olarak yemeksepetinden daha eski bir marka.
Yani yemeksepetini kesinlikle sallayabilirler doğru bir strateji kurarlarsa.
Çünkü adamların ellerinde hem 50bin restoran hem 2milyon müşteri hali hazırda var.
Bu arada yemeksepeti türk girişimi diyen arkadaşlar olmuş.
Yemeksepeti almanlara satıldı çoktan.
Artık hangisi kazansa da arkasında yabancı şirket var.