Kesinlikle olabilir. Yemeksepeti'nden şimdiye kadar binlerce TL değerinde yemek sipariş etmiş birisi olarak müşteri hizmetlerinin ilgisi ve desteği "0" diyebilirim. Telefon açıp sipariş verebileceğim bir restorana Yemeksepeti aracılığıyla ulaşıyor, sipariş veriyorsam bazı sorumlulukları Yemeksepeti almalı değil mi? Ama almıyorlar. Mesela siparişim saatler sonra geliyor. Yemeksepeti müşteri desteği hiçbir şekilde durumu telafi edelim yok...

Yani en azından restoranları sıkıştırmalılar, "bak sipariş gönderimlerinde şunları şunları yapmaz, müşterileri mağdur ederseniz şu şekilde yaptırımlarımız olur" gibi gibi. Yaptırımdan kastım gerekirse siparişin ücretini almamak gibi. Ama nerede... Kusura bakmayın demekten başka bir şey söylenmiyor.