Bir kaç gün önce motorumun bakım günü geldiği için servise götürmüştüm. Motorun ufak tefek sorunlarını anlattım ve motor çalışmasa bile hafif benzin kokusu geliyor dedim, hallederiz dedi usta.

Servis sahibi bir kaç saat sonra gelip alırsın dedi motoru. 2 saat sonra motoru almaya gittiğimde, motor yağı değişmiş, hava filtresi falan temizlenmiş her şey güzel görünüyordu. Benzin kokusunun sebebini anladın mı dedim ustam, bunlar bazen koku yapar dedi, önemli bir sorun değil dedi, cebinden çakmağı çıkardı depoya yaklaştırdı bak dedi zaten depoda sıkıntı olsaydı yanardı dedi.

Parasını ödedim, kolay gelsin dedim ve gittim.