• 07-03-2019, 21:08:36
    #10
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değişik insanlarda var
    Hem de çok değişik.
  • 07-03-2019, 21:09:55
    #11
    Ustada Türk kanı akıyor belli.
  • 07-03-2019, 21:48:42
    #12
    Hocam adam kendinden emin ki çakmak çakmış.
  • 07-03-2019, 21:51:10
    #13
    sıkıntı olsaydı havaya uçardık bak uçmadık
  • 08-03-2019, 01:43:29
    #14
    Allah'a emanet
  • 08-03-2019, 03:20:19
    #15
    Üyeliği durduruldu
    malesef ahmaklıkları gülerek karşılıyoruz
    Allah muhafaza patlasa kaç kişinin gözyaşına neden olur.
    Bu tamirciler hakkında çok şey yazılır ama neyse...
  • 08-03-2019, 04:05:41
    #16
    doğrudan ateşte benzin gazdan çok daha tehlikeli, basınçlı olmadığı için ateşi doğrudan içeri alabilir. Tüpte ise çakmakla kontrol etmekte sıkıntı olmuyor. Tabi tüpü taktıktan sonra vakit geçirmeden bakmak gerekir gaz ortamda birikince çakmak çakarsanız sonu çok eğlenceli olabilir. Onun haricinde biz de öyle kontrol ederdik hatta hala öyle bakıyorum tam oturduğundan emin olamazsam. Sadece 20 sene önce filan köyde o dedektörün dibinden alev almıştı annem havlu ile söndürmüştü sorun olmadı.
    2-3 sene önce de sürekli mutfakta gaz kokusu oluyordu neyse çakmağı tüpe tuttum ateş yok ocağın dibine filan da tuttum bişey göremedim, 15-20 dk sonra baktım ki hortum ile ocak bağlantısının orada incecik bir ateş çıkıyor meğerse zamanında yapan adam tam sıkmamış, orayı sıkınca koku filan kalmadı, O kadar uzun süre yanmasına rağmen patlama olmadı ama hordum da ısınmaya başlamıştı farketmesem hortum eriyince güzel bir yangın çıkartabilirmişim :S ama gaz sistemleri genelde patlamaz.

    bizim sanayi de gaz kaynağı yapan biri vardı adamlar tüpün gazı bitmeye başlayınca altında ateş yakıyorlardı- ki ondan ben bile korkup çaktırmadan geri-geri kaçıyordum.
  • 08-03-2019, 07:33:13
    #17
    Köprünün halati koptu diye intihar eden Japon mühendise herkes vay be ne kadar gururlu iş ahlakli biriymis diyordu. Bizim ustalarimizda öyle bence 😁
  • 08-03-2019, 07:48:36
    #18
    oda bişeymi ben piknik tupüne kaynak atan usta gördüm