• 07-03-2019, 08:38:46
    #1
    Köpeğini otomobilin arkasına iple bağlayarak sürükleyen kişi, adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.

    Bergama-Kozak yolu üzerinde bir köpeğin otomobilin arkasına iple bağlanıp sürüklendiği görüntünün sosyal medyada paylaşılmasının ardından gözaltına alınan köpeğin sahibi Mustafa H'nin jandarmadaki işlemleri tamamlandı. Adliyeye sevk edilen Mustafa H, çıkarıldığı nöbetçi hakimlikçe adli kontrol şartıyla salıverildi. Bir kamyon şoförünün cep telefonuyla kaydettiği, Bergama-Kozak yolu üzerinde bir köpeğin iple bağlanarak sürüklendiği görüntülerin sosyal medyada yayılması üzerine köpeğin bağlandığı otomobilin sahibi Mustafa H. gözaltına alınmıştı.

    BU ŞEREFTEN YOKSUN CANLILARIN NEDEN AĞZINI YÜZÜNÜ DAĞITMIYOR BU OLAYA ŞAHİT OLANLAR? VİDEO ÇEKİYORSUN DA, HİÇ OLMAZSA SONUNDA ADAMIN ÖNÜNÜ KES AĞZINA YÜZÜNE İKİ TANE PATLAT. SERBEST DE BIRAKILMIŞ ADİ Ş*EREFSİZ KÖPEK!
  • 07-03-2019, 08:42:27
    #2
    bunlara köpek demen yanlış köpeklere hakaret oluyor.
  • 07-03-2019, 08:43:06
    #3
    Denk gelmiyor..

    Denk gelse 15 gün biberonla beslenecek ama denk gelmiyor..
  • 07-03-2019, 08:48:41
    #4
    Bir insanın hayvanlara olan davranışlarından çok rahat kişiliğini anlayabilirsiniz. Hayvanları sevmiyorsa vicdanı ve merhameti olmayan biridir ondan uzak durun. Böylelerine yapılacak o kadar şey var ki.. Bu tür şeref yoksunları sayesinde hayal gücüm gelişiyor.
  • 07-03-2019, 08:55:56
    #5
    Çünkü o adam 300-500 TL ceza alıp kurtulacak, senin adli sicilin bozulacak.
  • 07-03-2019, 08:56:31
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ben bunları izleyemiyorum ya, canım acıyor resmen.
    Bunları kısırlaştırmak lazım ki daha fazla türeyemesinler.
  • 07-03-2019, 09:02:14
    #7
    Burada söylenemeyen yüzlerce kelime var ama, işte söylenemiyor. Allah belalarını versin o adi şerefi bozukların!
  • 07-03-2019, 13:08:43
    #8
    Sokakta gördüm. Şunun tatlılığına baksanıza, nasıl kıyıyorlar. NAMUSSUZLAR
  • 07-03-2019, 13:11:19
    #9
    Ülkede hayvanlara tecavüz, işkence, öldürme suç değil hala KABAHAT. Yani yeri tükürmeniz ile köpeğe tecavüz etmeniz arasında hiçbir fark yok, ikisi de kabahat. Ceza kanunu baştan aşağı değiştirilmeli artık günümüze ayak uyduramıyor.