Köpeğini otomobilin arkasına iple bağlayarak sürükleyen kişi, adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.
Bergama-Kozak yolu üzerinde bir köpeğin otomobilin arkasına iple bağlanıp sürüklendiği görüntünün sosyal medyada paylaşılmasının ardından gözaltına alınan köpeğin sahibi Mustafa H'nin jandarmadaki işlemleri tamamlandı. Adliyeye sevk edilen Mustafa H, çıkarıldığı nöbetçi hakimlikçe adli kontrol şartıyla salıverildi. Bir kamyon şoförünün cep telefonuyla kaydettiği, Bergama-Kozak yolu üzerinde bir köpeğin iple bağlanarak sürüklendiği görüntülerin sosyal medyada yayılması üzerine köpeğin bağlandığı otomobilin sahibi Mustafa H. gözaltına alınmıştı.
BU ŞEREFTEN YOKSUN CANLILARIN NEDEN AĞZINI YÜZÜNÜ DAĞITMIYOR BU OLAYA ŞAHİT OLANLAR? VİDEO ÇEKİYORSUN DA, HİÇ OLMAZSA SONUNDA ADAMIN ÖNÜNÜ KES AĞZINA YÜZÜNE İKİ TANE PATLAT. SERBEST DE BIRAKILMIŞ ADİ Ş*EREFSİZ KÖPEK!
Bunların ağzını burnunu niye kırmıyorlar?
11
●579

