Ülkede hayvanlara tecavüz, işkence, öldürme suç değil hala KABAHAT. Yani yeri tükürmeniz ile köpeğe tecavüz etmeniz arasında hiçbir fark yok, ikisi de kabahat. Ceza kanunu baştan aşağı değiştirilmeli artık günümüze ayak uyduramıyor.