• 25-02-2019, 14:48:03
    #1
    Bugün ölecek olsanız, geriye ne kadar borç bırakacaksınız? Ya da borç bırakacak mısınız? Bir türlü borçlarımda azalmaya gidemiyorum... Sürekli borçlanıyorum. Yakında pes etmekten o kadar korkuyorum ki... Yani sırtımda ki yükler ağır gelmeye başladı. Az önce 1500 TL daha ihtiyaç kredisi çektim.(Hastane masrafı)

    Çekmemek için bir önceki konumda telefonumu, bilgisayarımı, saatimi herşeyimi satışa koymuştum. En azından onları satıp hiç borçlanmamaktı amacım ama olmadı.

    Bugün ölürsem geriye 17.800 TL borç bırakıyorum.


    Bunu söylemesi kolay ama o borç stresinin içinde olmak berbat bir duygu.
  • 25-02-2019, 14:49:18
    #2
    Şuan borcum yok ama borca girmemek için kendimi zor tutuyorum
  • 25-02-2019, 14:49:54
    #3
    Kirayi vermem lazım bugün sadece bir de faturalar vs. Başka borcum yok hiç.
  • 25-02-2019, 14:50:08
    #4
    Şükür tek bir kredi kartına çok ufak bir borcum kaldı,onuda bugün ödeyip kredi kartını kapattırıyorum. İnşallah en kısa sürede borçlarınızdan kurtulursunuz hocam. Hayırlı işleriniz,bol kazançlarınız olsun inşallah.
  • 25-02-2019, 14:50:16
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Hiç borcum yok. Bırakacağım şeyler artı değerlerdir. Ama ne bırakacağım değişde ne götüreceğim onu düşünüyorum.
  • 25-02-2019, 14:51:02
    #6
    250₺ borçlu gideceğim
  • 25-02-2019, 14:51:03
    #7
    70-80 K civarı. Ölmemem lazım.
  • 25-02-2019, 14:56:20
    #8
    Gold üye
    sanırım 0
  • 25-02-2019, 14:57:08
    #9
    borcum yok ama alacağım var