Bugün ölecek olsanız, geriye ne kadar borç bırakacaksınız? Ya da borç bırakacak mısınız? Bir türlü borçlarımda azalmaya gidemiyorum... Sürekli borçlanıyorum. Yakında pes etmekten o kadar korkuyorum ki... Yani sırtımda ki yükler ağır gelmeye başladı. Az önce 1500 TL daha ihtiyaç kredisi çektim.(Hastane masrafı)
Çekmemek için bir önceki konumda telefonumu, bilgisayarımı, saatimi herşeyimi satışa koymuştum. En azından onları satıp hiç borçlanmamaktı amacım ama olmadı.
Bugün ölürsem geriye 17.800 TL borç bırakıyorum.
Bunu söylemesi kolay ama o borç stresinin içinde olmak berbat bir duygu.