r10 beni etkilemeye başladı! - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10 beni etkilemeye başladı!
40
●
1.582
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
r10 beni etkilemeye başladı!
1
2
3
4
5
14-02-2019, 02:33:04
#28
Muhammet
Engin.ilicali adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yinemi.
tamam itiraf ediyorum bu sefer sadece ben ve r10 (biz) yani!
14-02-2019, 04:48:16
#29
Linux
iyisite.NET
O yüzden yıllardır kopamadım ya bu meredten.
14-02-2019, 05:23:09
#30
codeHIGH
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
banada böyle diyo
14-02-2019, 09:11:37
#31
baymobile
olur öyle şeyler
14-02-2019, 09:34:26
#32
MSIL
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Şişşttttt !
Uğraşmayın Sebastian ile bakayım !
14-02-2019, 09:43:01
#33
fatihemre
Yıl olmuş 2018 halen Sebastiyan'ı tanımayan var
14-02-2019, 09:48:14
#34
Blanus
r10 hepimize yürüyor
15-02-2019, 14:02:33
#35
saintx
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
seboooo
15-02-2019, 14:08:19
#36
caylakgirisimci
R10'da her ay açılan konular;
1- Sebastiyan
2- Tartışma
3- Şikayet
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler