• 13-02-2019, 23:32:36
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba arkadaşlar
    erzurumda derin dondurucu satan arkadaş var mı?
    sıfır sandık tipi 250+ net litre olarak
    altus ve ya uğur
  • 13-02-2019, 23:54:47
    #2
    Gerek varmi hocam ? At balkona
  • 13-02-2019, 23:58:10
    #3
    AhmetKarahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerek varmi hocam ? At balkona
    ısınmak için arıyordur belki ?
  • 14-02-2019, 01:14:34
    #4
    Üyeliği durduruldu
    AhmetKarahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerek varmi hocam ? At balkona
    😀
    yine de lazım oluyor hocam
    kendim için değil de akrabam için
  • 14-02-2019, 01:35:40
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Valla ben şuan Erzurum'dayım, bu gidişle martın sonuna kadar derin dondurucu gerekmeyecek arkadaşın dediği gibi balkon güneş de almıyorsa o işi çözüyor.. Ama ara sıra ısınıyor hava yani derin dondurucu şart...

    Fb'un marketinde bir kaç tane denk gelmiştim oraya bakabilirsiniz