Valla ben şuan Erzurum'dayım, bu gidişle martın sonuna kadar derin dondurucu gerekmeyecek arkadaşın dediği gibi balkon güneş de almıyorsa o işi çözüyor.. Ama ara sıra ısınıyor hava yani derin dondurucu şart...

Fb'un marketinde bir kaç tane denk gelmiştim oraya bakabilirsiniz