• 12-02-2019, 22:15:49
    #1
    Merhaba R10 Kullanıcıları,

    Evet 14 Şubat 'a 2 Gün Kaldı Bir Çoğumuzun Ortak Sorunu Diyebiliriz.
    14 Şubatta Ne Yapacağız Yaratıcı Fikirleri Romatik Düşünceleri Konuya Yorumlayalım,
    Yaklaşmakta Olan Bu Zorlu Günümüz İçin Akıllardaki Romantik Fikirleri Alalım Herkes Faydalansın.
    Lütfen İlişkisi Olmayanlar Konuyu Bombalamasın

    Yaratıcı Bir Fikrim , Düşüncem Yok Sizlere Sormak İstedim Bakalım Kimlerden Neler Çıkacak .
  • 12-02-2019, 22:18:04
    #2
    İstanbul'daysanız Kız Kulesine gidin. Hiç gittiniz mi bilmiyorum ama yaşayanların %90'ı gitmiyormuş diye okumuştum.
  • 12-02-2019, 22:18:33
    #3
    Valla koyu bir Malatyaspor taraftarı alarak resimli ve isimli 2 tane atkı bastırdım ben Kişiye özel ürünler güzel olabilir. Bunun dışında romantik olmak isteyenler de daha farklı şeyler yapabilir. Küçük şeyler de mutlu eder bazen
  • 12-02-2019, 22:18:44
    #4
    Bütçen kadar yıldızlı bir otel, bir şişe şarap, belki küçük hediyeler Hem kafa dinlemek hem 14 şubatı kutlamak...
  • 12-02-2019, 22:21:23
    #5
    Eşim şuan yurt dışında ailesini ziyarette ancak ben yinede çilek çikolata ve gülden oluşan güzel bir buket için siparişi verdim..

  • 12-02-2019, 22:22:16
    #6
    Hocam Öncelikle Konuya Katıldığınız İçin Teşekkür Ederim Evet İstanbuldayım Fakat Kız Kulesi Harbi Ve Harbi Çok Eskidi Artık Kimse Umursamıyorum Her Gün Aynı Şeyi Kim Yer Ve Bundan Haz Alır ki ?

    200 Mt Yakınımda Aydos Ormanı Var Uğur Mumcu Tarafında Oturuyorum, Ormanda Tıklım Tıklım Dolu Oluyor Genelde Ki Bende Zaten Gerçekten Sıkıldım Oradan

    Ortadağ Tepesi Ve Orası Geceleri Çok Güzel Birşeyler Yapılabilir Ama İstanbul Geneli Olarak Biracı Abeyler Tarafından Favori Mekan Oldu Yaratıcı Birşeyler Bulmam Lazım Benim Kızı Ben Alıştırdım Hep İlginç Değişik Fikirlerle Birşeyler Yaptım İşte Şuan O Yaratıcılığım Yok Plansız Oldu Ne Ara Bu Kadar Yaklaştı Bu 14 Şubat

    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul'daysanız Kız Kulesine gidin. Hiç gittiniz mi bilmiyorum ama yaşayanların %90'ı gitmiyormuş diye okumuştum.




    Eminim ki Onu Ben Ne Yapsam Mutlu Eder Ama Ben Yapılmamış Unutulması Çok Zor Birşeyler Yapmak İstiyorum
    yoksa Aileden Birisi Seramikte Çalışıyor Baskılı Kupa Felan Çok Kolay Olurdu

    Yorumunuz İçin Teşekkür Ederim Hocam.

    Sergion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla koyu bir Malatyaspor taraftarı alarak resimli ve isimli 2 tane atkı bastırdım ben Kişiye özel ürünler güzel olabilir. Bunun dışında romantik olmak isteyenler de daha farklı şeyler yapabilir. Küçük şeyler de mutlu eder bazen
    • Sergion
    Sergion bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-02-2019, 22:25:57
    #7
    Piknik yapmayı planlıyorum ben
  • 12-02-2019, 22:26:02
    #8
    Hocam Sizin Yorumunuzu Okuduktan Sonra Bir Şişe Şarap Alıp Ortadağ Tepesine Çıkıp Dertleşiyim Diyim ki "Bak Valla Böyle Olsun İstemedim Ama Elde Olan Bu" Felan Diyim

    Valla İki Ucu Şeyli Deynek

    poremek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütçen kadar yıldızlı bir otel, bir şişe şarap, belki küçük hediyeler Hem kafa dinlemek hem 14 şubatı kutlamak...




    Hocam Ben Bunu Arada Bir Sürpriz Olarak Yapıyorum .

    Yorumunuz İçin Teşekkür Ediyorum.

    zekikaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eşim şuan yurt dışında ailesini ziyarette ancak ben yinede çilek çikolata ve gülden oluşan güzel bir buket için siparişi verdim..





    Basit Gelebilir kimine ama bence çok daha hoş bir seçim

    fatihkara41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Piknik yapmayı planlıyorum ben
    • poremek
    poremek bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-02-2019, 22:30:20
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Sizin Yorumunuzu Okuduktan Sonra Bir Şişe Şarap Alıp Ortadağ Tepesine Çıkıp Dertleşiyim Diyim ki "Bak Valla Böyle Olsun İstemedim Ama Elde Olan Bu" Felan Diyim

    Valla İki Ucu Şeyli Deynek





    Hocam Ben Bunu Arada Bir Sürpriz Olarak Yapıyorum .

    Yorumunuz İçin Teşekkür Ediyorum.





    Basit Gelebilir kimine ama bence çok daha hoş bir seçim
    Ertesi gün de doğum günü hocam. Şubat ayı çok külfetli geçiyor benim için 😅