Hocam Sizin Yorumunuzu Okuduktan Sonra Bir Şişe Şarap Alıp Ortadağ Tepesine Çıkıp Dertleşiyim Diyim ki "Bak Valla Böyle Olsun İstemedim Ama Elde Olan Bu" Felan Diyim
Valla İki Ucu Şeyli Deynek
Hocam Ben Bunu Arada Bir Sürpriz Olarak Yapıyorum .
Yorumunuz İçin Teşekkür Ediyorum.
Basit Gelebilir kimine ama bence çok daha hoş bir seçim
Ertesi gün de doğum günü hocam. Şubat ayı çok külfetli geçiyor benim için 😅