• 12-02-2019, 22:31:47
    #10
    Allah Yardımcınız Olsun Hocam Mutluluklar Dilerim.

    fatihkara41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ertesi gün de doğum günü hocam. Şubat ayı çok külfetli geçiyor benim için 😅
  • 12-02-2019, 22:33:43
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah Yardımcınız Olsun Hocam Mutluluklar Dilerim.
    Teşekkür ederim hocam. Size de mutluluklar dilerim
  • 12-02-2019, 22:37:47
    #12
    Biz kız arkadaşımla 14 Şubat ı gereksiz bulduğumuzdan kutlamıyoruz. O yüzden çok güzel geçiyor. Tavsiye ederim.
  • 12-02-2019, 22:40:13
    #13
    Hocam Benimde Hatunda Aynı Şeyleri Söylüyor Fakat İçten İçe Böyle Olmasını İstemez Tabiki Eğlenmek Çok Mutlu Olmak İster Buda Bana Göre Benim Bir Görevim .

    webisyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz kız arkadaşımla 14 Şubat ı gereksiz bulduğumuzdan kutlamıyoruz. O yüzden çok güzel geçiyor. Tavsiye ederim.




    Olmayana Veya Kutlayamayana Saçma Gelebilir Bu Yüzden Konuda Bombalamayın Demiştim

    Çok Teşekkür Ederim Hocam Kutsal Yorumunuz İçin

    Yup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevgilim olmadığı ve olmayacağı için çok şanslıyım böyle saçma günleri kutlamak zorunda kalmıyorum.

    https://www.sosyopix.com/

    bu sitede kendi fotoğraflarınızdan yaptırabileceğiniz anı çerçevesi ve takvim var. Hoş bir hediye olabilir. Bir akşam yemeği, bir buket çiçek tamamdır.
  • 12-02-2019, 23:16:40
    #14
    ben evde bişeyler hazırlamayı düşnüyorum el yapımı akşam yemeği ve şarap olabilir belki
  • 13-02-2019, 01:03:59
    #15
    Bak bu Çok Daha İyi Hocam Mutluluklar....
    U_uR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben evde bişeyler hazırlamayı düşnüyorum el yapımı akşam yemeği ve şarap olabilir belki
  • 13-02-2019, 01:16:51
    #16
    Kız arkadaşımda son zamanlarda oluşan peluş oyuncak merakına istinaden büyük bir ayı aldım ve çiçek hastalığına istinaden çiçek tutan bir ayı aldım. Büyük bir ayı ve elinde 3 adet kırmızı gül tutuyor. Sonunda iki sorunuda kökten çözdüm sanırım 14 şubatta göreceğiz . Ayrıca bir günbatımı seyretmek ve birlikte yemek yemekte günün planları arasında.
  • 13-02-2019, 01:55:11
    #17
    Hocam Siz Baya Baya Prof. Takılıyorsunuz Mutluluklar Dilerim Hocam

    DijitalMedya35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kız arkadaşımda son zamanlarda oluşan peluş oyuncak merakına istinaden büyük bir ayı aldım ve çiçek hastalığına istinaden çiçek tutan bir ayı aldım. Büyük bir ayı ve elinde 3 adet kırmızı gül tutuyor. Sonunda iki sorunuda kökten çözdüm sanırım 14 şubatta göreceğiz . Ayrıca bir günbatımı seyretmek ve birlikte yemek yemekte günün planları arasında.
    • DijitalMedya35
    DijitalMedya35 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 13-02-2019, 18:38:27
    #18
    pikniğe gidicez bizde