Hocam Benimde Hatunda Aynı Şeyleri Söylüyor Fakat İçten İçe Böyle Olmasını İstemez Tabiki Eğlenmek Çok Mutlu Olmak İster Buda Bana Göre Benim Bir Görevim .
Biz kız arkadaşımla 14 Şubat ı gereksiz bulduğumuzdan kutlamıyoruz. O yüzden çok güzel geçiyor. Tavsiye ederim.
Olmayana Veya Kutlayamayana Saçma Gelebilir Bu Yüzden Konuda Bombalamayın Demiştim
Çok Teşekkür Ederim Hocam Kutsal Yorumunuz İçin
Sevgilim olmadığı ve olmayacağı için çok şanslıyım böyle saçma günleri kutlamak zorunda kalmıyorum.
https://www.sosyopix.com/
bu sitede kendi fotoğraflarınızdan yaptırabileceğiniz anı çerçevesi ve takvim var. Hoş bir hediye olabilir. Bir akşam yemeği, bir buket çiçek tamamdır.