Hocam Benimde Hatunda Aynı Şeyleri Söylüyor Fakat İçten İçe Böyle Olmasını İstemez Tabiki Eğlenmek Çok Mutlu Olmak İster Buda Bana Göre Benim Bir Görevim .

webisyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz kız arkadaşımla 14 Şubat ı gereksiz bulduğumuzdan kutlamıyoruz. O yüzden çok güzel geçiyor. Tavsiye ederim.




Olmayana Veya Kutlayamayana Saçma Gelebilir Bu Yüzden Konuda Bombalamayın Demiştim

Çok Teşekkür Ederim Hocam Kutsal Yorumunuz İçin

Yup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sevgilim olmadığı ve olmayacağı için çok şanslıyım böyle saçma günleri kutlamak zorunda kalmıyorum.

https://www.sosyopix.com/

bu sitede kendi fotoğraflarınızdan yaptırabileceğiniz anı çerçevesi ve takvim var. Hoş bir hediye olabilir. Bir akşam yemeği, bir buket çiçek tamamdır.