• 10-02-2019, 22:51:45
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamun Aleykum,

    Omru hayatinda hic motora binmemis birisi olarak ilk motoruma gectigimiz yaz sahip olmustum. Kuba Trendy 50cc almistim

    Simdi ise 16.000 TL butcem var ve Yamaha Nmax 155 - Honda Pcx 150 - Yamaha Xmax 125 abs - Yamaha Xmax 250 / 250 abs - Yamaha Tricity 155 modelleri arasinda kaldim.

    Acikcasi bu saydigim modeller arasinda beni en cok cezbeden 0 km bayiden alabiliyor olmam nedeniyle Yamaha Nmax 155 oldu. Sahibinden ilanlarinda 15.850 TL civarinda gordum 0 km bayi fiyati.

    Honda Pcx 150 ise Yamaha ile kiyasladigimda tipi pek hosuma gitmedi.

    Yamaha Tricity 155 olani almaya kalksam onler malum 2 teker arka tek teker oldugundan 3 tekerli bir motor olmasi nedeniyle cok dikkatimi cekti fakat ikinci el olmasi dusunduruyor.

    Yine ayni sekilde Yamaha Xmax 125 abs ve Yamaha Xmax 250 serisi aklimi basimdan alan bir model olmasina ragmen fiyatlar cok ama cok ucuk. İkinci el km cok fazla sanirim en dusuk 15.000 ve ufak tefek hasarlari mutlaka var.

    Yamaha Nmax 155 : https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...70367838/detay

    Yamaha Xmax 125 abs : https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...50733705/detay

    Yamaha Xmax 250 : https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...38916298/detay

    Yamaha Tricity 155 : https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...53982752/detay

    Sizin oneriniz ne olurdu?

    Tesekkurler,
    Saygilarimla.
  • 10-02-2019, 22:57:38
    #2
    Başlangıç motoru iyi hoş ama 1-2 ay sonra sıkılıyorsun. Bende 200lük superlight var 110u geçmiyor alet. Otoyolda vs sıkıntı oluyor. Xmax 250 ikinci elleri bulabilirsin zannedersem o rakamlara
  • 10-02-2019, 23:07:02
    #3
    Yamaha Xmax 250 ABS alırsan çok daha mantıklı.
  • 10-02-2019, 23:12:47
    #4
    Yamaha Xmax tavsiye ederim
    Ancak keyifçiyseniz ve tarzınızsa hyosung gv250 tavsiye ederim. Kullanıyorum çok memnunum.
  • 10-02-2019, 23:15:26
    #5
    Yamaha xmax 250 güzel motordur seride gidiyor, İyi bir motor bir süre kullandım, öneriririm.

    Pcx de güzel motor ama xmax daha iyi.
  • 10-02-2019, 23:42:27
    #6
    Yamaha Xmax 125 abs
  • 11-02-2019, 04:03:09
    #7
    ABS’li olsun 125 mi 250 mi orası sizin bütçenize kalmış.

    Honda kullanıyorum servis konusunda çok iyiler. Genel merkezden arayıp yetkili servisten memnun olup olmadığına kadar ilgileniyorlar.

    Yamaha yada Honda başka marka kesinlikle alma düşünme.
  • 11-02-2019, 04:39:16
    #8
    bn -125 alın hocam
  • 11-02-2019, 04:54:08
    #9
    Üyeliği durduruldu
    xmas 250 abs kullanıyorum ve oldukça memnunum.