ABS’li olsun 125 mi 250 mi orası sizin bütçenize kalmış.

Honda kullanıyorum servis konusunda çok iyiler. Genel merkezden arayıp yetkili servisten memnun olup olmadığına kadar ilgileniyorlar.

Yamaha yada Honda başka marka kesinlikle alma düşünme.