Genç bir kardeşimiz olarak son derece kararsızım ve sizlerden fikir almak istiyorum.Kahramanmaraş'ta iyi bir anadolu lisesinde 9. sınıf. öğrencisiyim. Kendimi bildim bileli teknolojiye -bağımlılık derecesinde- ilgiliyim. Ancak bu ilgim oyunlar, sosyal medya yerine tamamen programlama ve benzeri konularda yani işin mutfağında. R10 üzerinden teknoloji editörlüğü yaparak az da olsa gelir elde ediyorum. Hem ailemin üzerindeki maddi yükümü az da olsa hafifletiyor hem de ekonomik özgürlük için küçük adımlar atıyorum (teknoloji editörlüğü işleriniz için mesaj gönderebilirsiniz -buradan da reklamımızı yapalım
-)Severek yaptığım bir işte çalışmak istiyorum, bunu da bilgisyarla ilgili bir bölümde yapabileceğime inanıyorum. Bilgisayar demişken donanım kısmı değil de yazılım kısmı beni daha çok heyecanlandırıyor. Aynı zamanda ortalama, mümkün olduğunca iyi maaş oranlarına ve önü açık (yurtdışında da çalışabileceğim) bir bölüm arıyorum. Sonuç olarak bilişim/bilgisyarla ilişkili, ortalama maaş oranlarına sahip, önü açık yani güzel bir bölüm okumak/hedeflemek istiyorum.
Gelelim benim için kritik konuya...

Bu yılın sonunda meslek lisesine geçmeli miyim diye düşünüyorum. Staj avantajları, iş imkanları nasıldır? Sizce anadolu lisesi mi meslek lisesi mi? Avantajları, dezavantajları vs...
Bu konuda sizin düşünceniz nedir? Sizce tercihen Kahramanmaraş, bilgisayar üzerine bir meslek lisesi olursa Adana'da meslek lisesinde okumak mantıklı mı?
Benden yaşça büyük, daha fazla deneyime sahip abilerimin olduğu forumda herkesin fikirlerini tek tek okuyup değerlendireceğimden emin olabilirsiniz