• 03-02-2019, 02:49:36
    #1
    Tüm R10 halkına iyi geceler, selamlar Genç bir kardeşimiz olarak son derece kararsızım ve sizlerden fikir almak istiyorum.

    Kahramanmaraş'ta iyi bir anadolu lisesinde 9. sınıf. öğrencisiyim. Kendimi bildim bileli teknolojiye -bağımlılık derecesinde- ilgiliyim. Ancak bu ilgim oyunlar, sosyal medya yerine tamamen programlama ve benzeri konularda yani işin mutfağında. R10 üzerinden teknoloji editörlüğü yaparak az da olsa gelir elde ediyorum. Hem ailemin üzerindeki maddi yükümü az da olsa hafifletiyor hem de ekonomik özgürlük için küçük adımlar atıyorum (teknoloji editörlüğü işleriniz için mesaj gönderebilirsiniz -buradan da reklamımızı yapalım -)

    Severek yaptığım bir işte çalışmak istiyorum, bunu da bilgisyarla ilgili bir bölümde yapabileceğime inanıyorum. Bilgisayar demişken donanım kısmı değil de yazılım kısmı beni daha çok heyecanlandırıyor. Aynı zamanda ortalama, mümkün olduğunca iyi maaş oranlarına ve önü açık (yurtdışında da çalışabileceğim) bir bölüm arıyorum. Sonuç olarak bilişim/bilgisyarla ilişkili, ortalama maaş oranlarına sahip, önü açık yani güzel bir bölüm okumak/hedeflemek istiyorum.

    Gelelim benim için kritik konuya...
    ​Bu yılın sonunda meslek lisesine ​​​geçmeli miyim diye düşünüyorum. Staj avantajları, iş imkanları nasıldır? Sizce anadolu lisesi mi meslek lisesi mi? Avantajları, dezavantajları vs...

    Bu konuda sizin düşünceniz nedir? Sizce tercihen Kahramanmaraş, bilgisayar üzerine bir meslek lisesi olursa Adana'da meslek lisesinde okumak mantıklı mı?

    Benden yaşça büyük, daha fazla deneyime sahip abilerimin olduğu forumda herkesin fikirlerini tek tek okuyup değerlendireceğimden emin olabilirsiniz
  • 03-02-2019, 03:03:47
    #2
    iyi geceler genç arkadaş.

    kısmetse yakında erkek çocuğum olacak. onun için çok önceden plan yapmıştım. bir defa benim gibi 16 yıl okuyup ta mühendis olmasını istemiyorum.

    biz okuduk ta ne oldu. ilk okul mezunu işverenlerden iş bekler olduk.

    babam ilk okul mezunu bize hep derdi;

    oğlum okuyun da benden daha iyi hayatınız olsun.

    şimdi bende oğluma diyeceğim.

    oğlum sanatçı olda, para kazanmak için sen işverenin ayağına gitme, o sana para kazandırmak için senin ayağına gelsin.

    bu nedenle sanat okuluna göndermeyi düşünüyorum. Uluslararası sanat dallarından birine... bir kaçtane de yabsncı dil... bütün dünya iş yeri olsun....

    umarım fikir vermişimdir
  • 03-02-2019, 09:45:37
    #3
    Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi geceler genç arkadaş.

    kısmetse yakında erkek çocuğum olacak. onun için çok önceden plan yapmıştım. bir defa benim gibi 16 yıl okuyup ta mühendis olmasını istemiyorum.

    biz okuduk ta ne oldu. ilk okul mezunu işverenlerden iş bekler olduk.

    babam ilk okul mezunu bize hep derdi;

    oğlum okuyun da benden daha iyi hayatınız olsun.

    şimdi bende oğluma diyeceğim.

    oğlum sanatçı olda, para kazanmak için sen işverenin ayağına gitme, o sana para kazandırmak için senin ayağına gelsin.

    bu nedenle sanat okuluna göndermeyi düşünüyorum. Uluslararası sanat dallarından birine... bir kaçtane de yabsncı dil... bütün dünya iş yeri olsun....

    umarım fikir vermişimdir
    Hayırlı olsun hocam Fikirleriniz için teşekkür ederim.
  • 03-02-2019, 09:54:18
    #4
    mevcut okulunda devam et.
    üniversite puan oranlarına göre hareket et.
    stajda iş öğrenmene gerek yok cumartesi pazar bir yerde işe gir daha çok şey öğrenebilirsin.
  • 03-02-2019, 13:56:41
    #5
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mevcut okulunda devam et.
    üniversite puan oranlarına göre hareket et.
    stajda iş öğrenmene gerek yok cumartesi pazar bir yerde işe gir daha çok şey öğrenebilirsin.
    Teşekkür ederim
  • 03-02-2019, 15:25:31
    #6
    yusufaofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam Fikirleriniz için teşekkür ederim.
    teşekkür ederim, şşmdi genç olmak vardı
  • 03-02-2019, 19:12:51
    #7
    Güncel, fikirlerinizi bekliyorum