iyi geceler genç arkadaş.
kısmetse yakında erkek çocuğum olacak. onun için çok önceden plan yapmıştım. bir defa benim gibi 16 yıl okuyup ta mühendis olmasını istemiyorum.
biz okuduk ta ne oldu. ilk okul mezunu işverenlerden iş bekler olduk.
babam ilk okul mezunu bize hep derdi;
oğlum okuyun da benden daha iyi hayatınız olsun.
şimdi bende oğluma diyeceğim.
oğlum sanatçı olda, para kazanmak için sen işverenin ayağına gitme, o sana para kazandırmak için senin ayağına gelsin.
bu nedenle sanat okuluna göndermeyi düşünüyorum. Uluslararası sanat dallarından birine... bir kaçtane de yabsncı dil... bütün dünya iş yeri olsun....
umarım fikir vermişimdir
Hayırlı olsun hocam

Fikirleriniz için teşekkür ederim.