• 27-01-2019, 03:47:07
    #1
    Selamlar, şu konuşmayı dinlemenizi tavsiye ederim.
    3:40'ta başlıyor bu fikir çok mantıklı geldi bana devlet eliyle yapılsa süper olur.
    Sizlerin düşünceleri nelerdir?

    https://www.youtube.com/watch?v=AMAAoL3t_CQ
  • 27-01-2019, 03:58:52
    #2
    igtr.net
    gerçekten çok güzel anlatmış ama gerçekten dediklerindede haklı özellikle googlede arama kısmında üste çıkmada😊

    ayrıca çayı kim içti ya o da kafama takıldı😊
  • 27-01-2019, 03:59:36
    #3
    Devletin üst kademelerinde olup o koltuğa oturmanın hakkını vermeyip liyakat sahibi olmayan adamlar olmasa devlet desteği ile gerçekten çok güzel işler yapılır fakat bu adamlar sadece ceplerini düşündüğü için umurlarında bile olmaz.
    Bahsettiği konularda çok haklı verdiği ücrette devlet için hiç bir şey.
  • 27-01-2019, 04:13:42
    #4
    Reis 'e Göstermeyin Bu videoyu


    Bu arada Başlık çok itici geldi daha güzel bişey bulunabilir. Türkiyeyi marka yapalım gibisinde...
  • 27-01-2019, 04:31:42
    #5
    Yani bodrumu yurtdışında ilk 5 e sokun sonra bodrumdakiler yabancılara 100 tl ye 1 lahmacun satsın, Sonra TÜRKİYEM yurt dışında güzel anılsın. Mantıklı.
  • 27-01-2019, 04:32:14
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Google buna müsade edecek? Kaan Gülten kısaca diyor ki; “devleti yemeyen kalmadı, azcıkta bize verin.”

    Bu bahsedilen şey yazılı olmayan rekabet kurallarına hatta centilmenlik kanunlarına aykırı. Tıpkı şuna benziyor; “bir gece ansızın amerikaya gönderek atomu, olsun bitsin.”

    Bizim insanımız böyle, sövüşlemek için önce gözü devlete diker
  • 27-01-2019, 22:44:09
    #7
    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gerçekten çok güzel anlatmış ama gerçekten dediklerindede haklı özellikle googlede arama kısmında üste çıkmada😊

    ayrıca çayı kim içti ya o da kafama takıldı😊
    çay dikkatimi hiç çekmemişti hocam

    DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devletin üst kademelerinde olup o koltuğa oturmanın hakkını vermeyip liyakat sahibi olmayan adamlar olmasa devlet desteği ile gerçekten çok güzel işler yapılır fakat bu adamlar sadece ceplerini düşündüğü için umurlarında bile olmaz.
    Bahsettiği konularda çok haklı verdiği ücrette devlet için hiç bir şey.
    Milyonlar harcanıyor bir çok ihaleye vs. bahsedilen bütçe ülkeyi marka yapmak için hiç birşey ama işte sadece bizim buraya yazdığımızla kalır.

    Kei adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani bodrumu yurtdışında ilk 5 e sokun sonra bodrumdakiler yabancılara 100 tl ye 1 lahmacun satsın, Sonra TÜRKİYEM yurt dışında güzel anılsın. Mantıklı.
    İnsanımızda sıkıntı var böyle yaparsan turist gelmez tabi güzel ülkemde elini nereye atsan elinde kalıyor.

    Empower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google buna müsade edecek? Kaan Gülten kısaca diyor ki; “devleti yemeyen kalmadı, azcıkta bize verin.”

    Bu bahsedilen şey yazılı olmayan rekabet kurallarına hatta centilmenlik kanunlarına aykırı. Tıpkı şuna benziyor; “bir gece ansızın amerikaya gönderek atomu, olsun bitsin.”

    Bizim insanımız böyle, sövüşlemek için önce gözü devlete diker
    Kaan Gülten şahsı üzerinden değil reis bir fikir var işte o şahsın firmasıyla yapılması şart değil.
    İllaki site sahibi olan önce kendi ülkesini ya da kendi sevdiği yerleri yada sitesinde en çok çıkar elde edeceği yerleri yazıyordur zaten şuanki sitelerde de.
    Mesela almanca site yapılır ve Dünya'nın en güzel 10 plajı diye içerik olur maldivler vs. olur araya bir de sallıyorum Antalya'da Kleopatra plajı yazılır güzel resimleriyle vs. bu olabilir Dünya'nın en güzel 10 plajı diye Türkiye'deki 10 plajın ismi yazılacak değil bu zaten olmaz.
  • 28-01-2019, 12:42:12
    #8
    Amerikadan bahsediyor ama adamların yapılanmaları bundan 100 150 sene önceye dayanıyor.

    Şimdi videolarda, konuşmalarda yüzlerce insan bu tür durumları anlatıyor. Kendimiz üretelim biz yapalım biz edelim. Yıllardır anlatılıyor ama icraat yok yok yok. Yani 500 tane videoda çeksen hiçbirşey yapılmayacak.

    Bahsettiği şeyleri hayata geçirsen bile batma konumunda olan bir ülkeyi bu şekilde kalkındıramazsın. Ben şahsen öyle düşünmüyorum, google pozisyonuyla ülke ekonomisi toparlanmaz. Anca bu videoda kendi reklamını yapmış yine Sonuçta adam google'a komşu irlandada ofisleri var :P

    Video sonunda zaten kendine bağlamış, varsa yatırımcı düşüncesi olan gelsin güzel seo paketleriyle googleda üst sıraya taşırlar vesselam.
  • 28-01-2019, 16:28:33
    #9
    Bende diyorum ki booking com u devlet alsın Hotels.com u da ana sayfa da türkiyeyi pazarlarız.