Amerikadan bahsediyor ama adamların yapılanmaları bundan 100 150 sene önceye dayanıyor.

Şimdi videolarda, konuşmalarda yüzlerce insan bu tür durumları anlatıyor. Kendimiz üretelim biz yapalım biz edelim. Yıllardır anlatılıyor ama icraat yok yok yok. Yani 500 tane videoda çeksen hiçbirşey yapılmayacak.

Bahsettiği şeyleri hayata geçirsen bile batma konumunda olan bir ülkeyi bu şekilde kalkındıramazsın. Ben şahsen öyle düşünmüyorum, google pozisyonuyla ülke ekonomisi toparlanmaz. Anca bu videoda kendi reklamını yapmış yine Sonuçta adam google'a komşu irlandada ofisleri var :P

Video sonunda zaten kendine bağlamış, varsa yatırımcı düşüncesi olan gelsin güzel seo paketleriyle googleda üst sıraya taşırlar vesselam.