Devletin üst kademelerinde olup o koltuğa oturmanın hakkını vermeyip liyakat sahibi olmayan adamlar olmasa devlet desteği ile gerçekten çok güzel işler yapılır fakat bu adamlar sadece ceplerini düşündüğü için umurlarında bile olmaz.
Bahsettiği konularda çok haklı verdiği ücrette devlet için hiç bir şey.