ben 33 yaşındayım düne kadar herşey süperken şimdi öyle bir şanssızlık aldı gittiki herşeyim gitti elimden
18 yaşında olsam devlete borcum yok anne babadan daha bakar askere gidene kadar karışan olmaz geçici boş ilişkiler olur ohooo bide askerden gel ondan sonraki 10 seneyi izle
Anlatılmayacak kadar şansız biriyim
25
●1.057
- 25-01-2019, 00:18:48Birisi Hz. Aliye geldi ve
O kadar dertliyim ki sıkıntıdan ölüyorum. dedi.
Hz. Ali; İki soru soracağım, cevabını verip dermanını bulacaksın. dedi.
Adam; Sor Ya Ali dedi.
Hz. Ali; Dünyaya geldiğin zaman bu dert seninle birlikte mi dünyaya geldi?
Adam; Hayır.
Hz. Ali; Dünyadan giderken bu dert seninle birlikte olacak mı?
Adam; Hayır dedi.
Hz. Ali son olarak şöyle buyurdu;
Seninle birlikte gelmeyen ve giderken de seninle birlikte olmayacak olan bir dert, senin bu kadar zamanını almamalı.
Sabırlı ol. - 25-01-2019, 00:23:44Aynı yaştayız tek sorunun ne biliyormusun hayattan zevk almaya çalışmıyorsun.Lise 2.sınıftan itibaren bir sürü şey atlattım ne sevgili konusu ne de onun gibi bir konu değildi hiçbir zamanda bu tarz şeylerle ilgilenmedim.Daha farklı şeyler yaşadım ailevi herkesin acısı kendine.Tek önemli olan her şeye ama her şeye inat yüzünden tebessüm ve yaşam sevinci,azmi, bataktan çıkmayı istemenin verdiği hırsı kaybetmemek.Herşey orada kafanın içinde yakın görür dertleşmek istersen bir mesajın yeterli
- 25-01-2019, 17:44:16https://media.turuz.com/her_konu-201...-2015-229s.pdf
Rastgele bir rakam seçin(54'e kadar olsun, 54 hikaye var), tuttuğunuz rakamdaki hikayeyi okuyun. Belki size ihtiyacınız olan yönlendirmeyi yapar. - 25-01-2019, 19:26:08Derdinizi düşünmek, çözüm arayışı içerisinde olmak, içindeki sıkıntıyı katlamaktan başka bir işe yaramıyor. Sağlığın etkileniyor, daha büyük bir derdiniz oluyor.
Böyle durumlarda, kendi yaptığımı yazacağım. Uygulamak veya uygulamamak sana kalmış
Öncelikle yapmam gereken işlerin önem sırasını belirlerdim, son tarihlerine vesaire bakarak. (İş, proje, ders artık her ne ise gündemindeki konular.)
Sonra, ne kadar zamanımı alacaklarını hesaplar üzerine %15 fazladan koyarak sürelerini yazardım. İş sırası ve süreler belirlendikten sonra takvimde yerleştirmeler yapıp kendime eğlenmem için gereken boşlukları çıkarırdım. Plana sadık kaldığın sürece, kafanda yer eden şeylerden teker teker kendini arındırıyorsun. Hafifliyorsun. Ve bunları yaparken, sürekli kendine eğlenecek vakitler ayırdığın için daralmıyorsun. - 26-01-2019, 03:00:41kardeşim diyeceğim kusura bakma yaşım 47 bugun kardeşimin mahkemesi vardı 3 kişi yargılanıyordu aynı dosyadan ikisi tutuksuz yani bir tek kardeşim tutukluydu 3 kişide8yıl9 ay aldı hakim ikisinin tukusuzluğunun devamına bir tek kardeşimin tutukluğuna karar verdi..yani bundan daha fazla nasıl şansız olabilirsin suc aynı ceza aynı ve bir teko tutuklu arkada 2 tane cocuk bir 17 biri 4 yaşında ssk sı vsvs hepsi üstümde ben nabayım...