• 13-07-2008, 13:09:49
    #10
    enxdesigN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşlemci: INTEL Q9300 CORE 2 QUAD
    Anakart: GIGABYTE P35-DS3R BEARLAKE PCI-EX16 FSB 1333 MHZ
    Ram: 2 adet KINGSTON 2GB 800MHZ DDR2 CL5
    Harddisk: 2 adet SEAGATE 500 GB SATA 32 MB NCQ 7200.11 RPM
    Kasa: ASUS TA951 350W KASA
    Dvd-RW: AS-DRW-2014S1T SİYAH SATA
    Ekran Kartı: ASUS EAH3870/G/HTDI/512M
    PEŞİN PARA - KDV DAHİL - 1549 YTL
    Son sistem, 4gb ramli, 1 TB harddiskli, güzel ekran kartlı bir bilgisayar.
    Arkadaşlar bu özelliklerdeki bilgisayar kafama yattı peki ben bu parçaları en ucuz nereden bulabilirim acaba?
  • 13-07-2008, 13:39:18
    #11
    Fiyat olarak tek tek parçaları araştırmanız gerek. O şekilde en ucuz parçaları bulabilirsiniz. Tabii her parça için tek tek kargo ücreti vermeniz gerekecek. Ayrıca montajıda siz yapmanız gerekiyor.
    Yani en mantıklısı tüm parçaları tek bir yerden almak.
    Üstteki arkadaşın teklifini değerlendirebilirsiniz ancak ben onun ofis bilgisayarı olacağını sanmıyorum
  • 13-07-2008, 14:09:08
    #12
    DJ PİSAGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstteki arkadaşın teklifini değerlendirebilirsiniz ancak ben onun ofis bilgisayarı olacağını sanmıyorum
    Dostum ne yönden ofis bilgisayarı olacağını düşünmedin internet , tasarım ile uğraştığımız için hızlı ve seri bir alet lazım. O yüzden bu tarz bir şey arıyorum
  • 13-07-2008, 14:32:30
    #13
    cnk27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum ne yönden ofis bilgisayarı olacağını düşünmedin internet , tasarım ile uğraştığımız için hızlı ve seri bir alet lazım. O yüzden bu tarz bir şey arıyorum
    O PC ' deki ekran kartının alınma amacı Crysis oynamaktır
    İşlemci zaten server makinalarda kullanılıyor
    Benim görüşüm o ekran kartına ve işlemciye verilen para boşa gidecek.
    Tabii neye ne kadar harcamak istediğiniz size kalmış, sonuçta sizin paranız
  • 13-07-2008, 14:37:39
    #14
    DJ PİSAGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O PC ' deki ekran kartının alınma amacı Crysis oynamaktır
    İşlemci zaten server makinalarda kullanılıyor
    Benim görüşüm o ekran kartına ve işlemciye verilen para boşa gidecek.
    Tabii neye ne kadar harcamak istediğiniz size kalmış, sonuçta sizin paranız
    anladım dostum. Haklısın , ayrıca o kadar bütçemde yok bütçem 500 max 600 YTL
  • 14-07-2008, 01:00:29
    #15
    Ben yukarıdaki sistemin q6600'lü olanını kullanıyorum. Tavsiye ederim.

    Ama diyorsan ki, ben çok daha güzel bir oyun+ofis bilgisayarı istiyorum, o zaman ekran kartını 3870X2, anakartını asus formula yapacaksın. Birde 22 inç mönitor alırsan 3 sene boyunca başka bilgisayara istemezsin.

    Yada e4600 falan al. Ucuz olsun, bir müddet işini görsün.
  • 14-07-2008, 13:54:29
    #16
    Oyunla işim olmaz dostum. Ben sadece kasmadan çok seri tasarımlar yapabileceğim bilgi depolayabileceğim sistem arıyorum. Aktif olarak bilgisayar kullanıyorum günde en az 12-13 saat ondan dolayı çoğu bilgisayar beni kaldırmıyor :d
  • 14-07-2008, 14:47:16
    #17
  • 14-07-2008, 16:11:30
    #18
    @yakese, anakart dışında güzel sistem.