Ben yukarıdaki sistemin q6600'lü olanını kullanıyorum. Tavsiye ederim.
Ama diyorsan ki, ben çok daha güzel bir oyun+ofis bilgisayarı istiyorum, o zaman ekran kartını 3870X2, anakartını asus formula yapacaksın. Birde 22 inç mönitor alırsan 3 sene boyunca başka bilgisayara istemezsin.
Yada e4600 falan al. Ucuz olsun, bir müddet işini görsün.