• 23-01-2019, 01:22:29
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Elim ağrıdı chaosta 4. oldum mavi kutu aldım ilk defa
  • 23-01-2019, 02:09:57
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Para vermeden oynanmıyor mu bu oyun herkes bişeyler aliyor
    Hiç oynamadım knight oynayasım geldi
  • 23-01-2019, 09:28:39
    #30
    CZ için en az 1 adet iPhone XS Max parası gömmek gerekiyor. Base'i kaldırdılar. Var olan sunucularda da oyuncu yok. Ardream keyifsiz. Base oynamaktan keyif alıyordum ben bu oyunda. BDW + Base. Bu ikisinin keyifle oynanabileceği bir sunucu bir ortam kalmadı. Yeni sunuculardan ümidim vardı ama Twitch yayınında Base'e elveda dediler....

    Kadircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para vermeden oynanmıyor mu bu oyun herkes bişeyler aliyor
    Hiç oynamadım knight oynayasım geldi
    70+ CZ için keyif alınabilecek seviye 10K TL en az.
    Ardream ve Base min 3-5K.
  • 23-01-2019, 09:33:50
    #31
    Üyeliği durduruldu
    kısa süre önce okuldan 2 arkadaşımız ile başlamıştık belki youtube'a video atarız falan diye belli zahmetler ile 77'ye kadar kastık ama oyun sürekli bağırıyor bana para yatır bana para ver diye. öğrenci adamız ne gerek var diyerek bıraktık parası olan oynar gibi bir mantık oluştu bizde.

    ayrıca paradan para kazanmakta mümkün, itemler anormal derecede pahalı satılıyor
  • 23-01-2019, 10:12:26
    #32
    Kurumsal PLUS
    Hocam bu oyun bir illettir. Ben hayatımın çok önemli kısmını bu oyunu oynarken geçirdim iyi paralar da kazandım. Tekrar geri dönmeyin bu oyuna hocam. İllegal olaylar ne kadar azalsa da bu oyunun açığı bitmez. Açık vermekten hiç vazgeçmezler. Konuyu okuyunca benimde içim kıpır kıpır olmadı desem yalan olur. Ama naaaynnn.
  • 23-01-2019, 12:00:35
    #33
    Para babalarının oyunudur. Aklı olan sw açılır açılmaz girip itemini düşürüp 2/3bin TL ye satıp çıkar.
  • 23-01-2019, 12:03:32
    #34
    Ön kayıt saçmalığından dolayı saat 5'i bekliyoruz.
  • 23-01-2019, 12:04:58
    #35
    Nivrasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu oyun bir illettir. Ben hayatımın çok önemli kısmını bu oyunu oynarken geçirdim iyi paralar da kazandım. Tekrar geri dönmeyin bu oyuna hocam. İllegal olaylar ne kadar azalsa da bu oyunun açığı bitmez. Açık vermekten hiç vazgeçmezler. Konuyu okuyunca benimde içim kıpır kıpır olmadı desem yalan olur. Ama naaaynnn.
    *roin gibi bir oyun... Ömrümü yedin knight online...
  • 23-01-2019, 12:18:24
    #36
    Üyeliği durduruldu
    14 senemi verdim ilkez yeni server açıldığı gibi başlamıyorum ne deni ise.. Eski serverler gibi para tuzağına çevrilmesi.