kısa süre önce okuldan 2 arkadaşımız ile başlamıştık belki youtube'a video atarız falan diye belli zahmetler ile 77'ye kadar kastık ama oyun sürekli bağırıyor bana para yatır bana para ver diye. öğrenci adamız ne gerek var diyerek bıraktık parası olan oynar gibi bir mantık oluştu bizde.

ayrıca paradan para kazanmakta mümkün, itemler anormal derecede pahalı satılıyor