CZ için en az 1 adet iPhone XS Max parası gömmek gerekiyor. Base'i kaldırdılar. Var olan sunucularda da oyuncu yok. Ardream keyifsiz. Base oynamaktan keyif alıyordum ben bu oyunda. BDW + Base. Bu ikisinin keyifle oynanabileceği bir sunucu bir ortam kalmadı. Yeni sunuculardan ümidim vardı ama Twitch yayınında Base'e elveda dediler....
Para vermeden oynanmıyor mu bu oyun herkes bişeyler aliyor

Hiç oynamadım knight oynayasım geldi
70+ CZ için keyif alınabilecek seviye 10K TL en az.
Ardream ve Base min 3-5K.