CZ için en az 1 adet iPhone XS Max parası gömmek gerekiyor. Base'i kaldırdılar. Var olan sunucularda da oyuncu yok. Ardream keyifsiz. Base oynamaktan keyif alıyordum ben bu oyunda. BDW + Base. Bu ikisinin keyifle oynanabileceği bir sunucu bir ortam kalmadı. Yeni sunuculardan ümidim vardı ama Twitch yayınında Base'e elveda dediler....

Kadircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Para vermeden oynanmıyor mu bu oyun herkes bişeyler aliyor
Hiç oynamadım knight oynayasım geldi
70+ CZ için keyif alınabilecek seviye 10K TL en az.
Ardream ve Base min 3-5K.