• 12-07-2008, 13:45:54
    #91
    Say2 314 Bakalım ne olacak...
  • 12-07-2008, 13:49:04
    #92
    ey gidi günler ey..
    ham 279 almıştım
    arkadaşlar herkes istediği yere girer inş..
  • 12-07-2008, 13:52:05
    #93
    ozk4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cevaplarınızı bekliyorum verene rep vericem daha ni verem
    Ham puanın yetmiyor sanırım
  • 12-07-2008, 13:52:26
    #94
    ozk4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cevaplarınızı bekliyorum verene rep vericem daha ni verem
    2 yıllık halkla ilişkiler yada sinema tv'ye girersin. edirne,tekirdağ vs. diye uzar gider geçen sene 270'miş bu senede heralde 5 10 puan düşer
  • 12-07-2008, 13:58:37
    #95
    bu sene taban puanlarında değişiklik olacak. kontejanı bedava artırmadılar ya
  • 12-07-2008, 14:14:41
    #96
    Üyeliği durduruldu
    Sözelciyim 237 Toplam Puanım :$

    Ben Amatör Lisanslı Futbolcuyum, Beden Eğitimi Öğretmenliği Düşünüyorum ve Gidebilirimde ...

    Fakat Bu Puanla Başka Hangi Bölümler Gelebilir ? Bilgi Verirseniz Sevinirim !
  • 12-07-2008, 14:34:31
    #97
    okul puanlarına bakabileceğimiz bir yer var mı??
  • 12-07-2008, 15:05:53
    #98
    Üyeliği durduruldu
    MurderDolls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    arkadaslar bu öss işinden anlamıyorum bi rehber olsanız bu puan ıyımıdr ist içi univ. gidebilirmiyim nedir bi söylermisiniz
    paralılara bile zor gidersin 185 i geçmek lazım dı diye biliyorum
  • 12-07-2008, 23:26:42
    #99
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ÖSS-SAY-2
    231,326

    Total:
    293,057
    0084661

    düşük ama neyse yetiniyoruz artık