• 12-07-2008, 11:42:02
    #46
    arkadaşlar siteye ben ddos çekiyom o yuzden giremiyonuz :P
  • 12-07-2008, 11:43:16
    #47
    Üyeliği durduruldu
    Göndere basıyom site uçuyorrr
  • 12-07-2008, 11:48:25
    #48
    girip bi arkdasınkine baktım bi yorum yaparmısınız?
    0,3 0,8
    söz1 255 ysöz1 279 320
    say1 188 ysay1 211 250
    ea1 233 yea1 256 296
    söz2 255 ysöz2 276 316
    say2 - - -
    ea2 212 - -

    bişi olur mu bu puanlarla. 4 yıllık fakülte falan kendisi sözelci...
  • 12-07-2008, 11:52:20
    #49
    xSS-ErrOr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sunucudan nasıl bakiyosun ?
    Windows sunucu. hattı yüksek olduğundan bizim hatlardan daha iyi bağlanıyor

    ama işlem kodu (PinGoster.aspx dosyası) resmi yüklenmiyor bir türlü..
  • 12-07-2008, 11:53:17
    #50
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sözel 2 ham 255 puan almış aobp ile 316 olmuş sanırım emin olmamakla beraber
  • 12-07-2008, 12:04:29
    #51
    Üyeliği durduruldu
    Herhalde en yüksek bizim kuzen yapmıs
  • 12-07-2008, 12:09:06
    #52
    Üyeliği durduruldu


    arkadaslar bu öss işinden anlamıyorum bi rehber olsanız bu puan ıyımıdr ist içi univ. gidebilirmiyim nedir bi söylermisiniz
  • 12-07-2008, 12:10:41
    #53
    MurderDolls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    arkadaslar bu öss işinden anlamıyorum bi rehber olsanız bu puan ıyımıdr ist içi univ. gidebilirmiyim nedir bi söylermisiniz
    2. bölümden 0 çekmişsin istanbul üniversitesi mi
  • 12-07-2008, 12:11:36
    #54
    Siteye Gıremıyorum gırebılen varmı yahu