Herkes kaç puan aldığını yazsın - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Herkes kaç puan aldığını yazsın
99
●
8.139
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Herkes kaç puan aldığını yazsın
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Son
12-07-2008, 11:42:02
#46
dbi
arkadaşlar siteye ben ddos çekiyom o yuzden giremiyonuz :P
12-07-2008, 11:43:16
#47
MurderDolls
Üyeliği durduruldu
Göndere basıyom site uçuyorrr
12-07-2008, 11:48:25
#48
yakamoz01
girip bi arkdasınkine baktım bi yorum yaparmısınız?
0,3 0,8
söz1 255 ysöz1 279 320
say1 188 ysay1 211 250
ea1 233 yea1 256 296
söz2 255 ysöz2 276 316
say2 - - -
ea2 212 - -
bişi olur mu bu puanlarla. 4 yıllık fakülte falan kendisi sözelci...
12-07-2008, 11:52:20
#49
LineBilisim
xSS-ErrOr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sunucudan nasıl bakiyosun ?
Windows sunucu. hattı yüksek olduğundan bizim hatlardan daha iyi bağlanıyor
ama işlem kodu (PinGoster.aspx dosyası) resmi yüklenmiyor bir türlü..
12-07-2008, 11:53:17
#50
Solano
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
sözel 2 ham 255 puan almış aobp ile 316 olmuş sanırım emin olmamakla beraber
12-07-2008, 12:04:29
#51
xSS-ErrOr
Üyeliği durduruldu
Herhalde en yüksek bizim kuzen yapmıs
12-07-2008, 12:09:06
#52
MurderDolls
Üyeliği durduruldu
arkadaslar bu öss işinden anlamıyorum bi rehber olsanız bu puan ıyımıdr ist içi univ. gidebilirmiyim nedir bi söylermisiniz
12-07-2008, 12:10:41
#53
Lvp
MurderDolls adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
arkadaslar bu öss işinden anlamıyorum bi rehber olsanız bu puan ıyımıdr ist içi univ. gidebilirmiyim nedir bi söylermisiniz
2. bölümden 0 çekmişsin istanbul üniversitesi mi
12-07-2008, 12:11:36
#54
Maharaja
Siteye Gıremıyorum gırebılen varmı yahu
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler