xSS-ErrOr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sunucudan nasıl bakiyosun ?
Windows sunucu. hattı yüksek olduğundan bizim hatlardan daha iyi bağlanıyor

ama işlem kodu (PinGoster.aspx dosyası) resmi yüklenmiyor bir türlü..