Konu
Herkes kaç puan aldığını yazsın
12-07-2008, 11:52:20
#49
LineBilisim
xSS-ErrOr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sunucudan nasıl bakiyosun ?
Windows sunucu. hattı yüksek olduğundan bizim hatlardan daha iyi bağlanıyor
ama işlem kodu (PinGoster.aspx dosyası) resmi yüklenmiyor bir türlü..