Konu
Herkes kaç puan aldığını yazsın
12-07-2008, 15:05:53
#98
saho
Üyeliği durduruldu
MurderDolls adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
arkadaslar bu öss işinden anlamıyorum bi rehber olsanız bu puan ıyımıdr ist içi univ. gidebilirmiyim nedir bi söylermisiniz
paralılara bile zor gidersin 185 i geçmek lazım dı diye biliyorum