MurderDolls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


arkadaslar bu öss işinden anlamıyorum bi rehber olsanız bu puan ıyımıdr ist içi univ. gidebilirmiyim nedir bi söylermisiniz
paralılara bile zor gidersin 185 i geçmek lazım dı diye biliyorum