Anket TASARIMLARIMI NE DERECE BEĞENDİNİZ? (EN YÜKSEK:5 ---- EN DÜŞÜK:1)
Toplam Katılımcı Sayısı: 53
TASARIMLARIMI NE DERECE BEĞENDİNİZ? (EN YÜKSEK:5 ---- EN DÜŞÜK:1)
5
%0 (0 Oy)
4
%9,43 (5 Oy)
3
%43,40 (23 Oy)
2
%22,64 (12 Oy)
1
%24,53 (13 Oy)
  • 17-01-2019, 16:39:06
    #10
    Çalışmalar güzel ancak tonlama mı dersiniz yoksa resimlerin aydınlığı mı ne biraz göz yoruyor gibi geldi hocam. Onun dışında bir tık daha çalışmalarınızı geliştirirseniz gayet iyi çalışmalar ortaya çıkacaktır düşüncesindeyim.
  • 17-01-2019, 17:57:41
    #11
    FunkyTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışmalar güzel ancak tonlama mı dersiniz yoksa resimlerin aydınlığı mı ne biraz göz yoruyor gibi geldi hocam. Onun dışında bir tık daha çalışmalarınızı geliştirirseniz gayet iyi çalışmalar ortaya çıkacaktır düşüncesindeyim.
    Evet genel olarak renk ve tipografi konularında eksiklerim olduğu söyleniyor. Yorumunuz için teşekkürler
  • 17-01-2019, 18:14:32
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Anasınıfı öğrenci resimleri gibi aynı.
  • 17-01-2019, 18:35:22
    #13
    ystr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anasınıfı öğrenci resimleri gibi aynı.
    Yine de yorumunuz için teşekkürler