Çalışmalar güzel ancak tonlama mı dersiniz yoksa resimlerin aydınlığı mı ne biraz göz yoruyor gibi geldi hocam. Onun dışında bir tık daha çalışmalarınızı geliştirirseniz gayet iyi çalışmalar ortaya çıkacaktır düşüncesindeyim.
Çalışmalar güzel ancak tonlama mı dersiniz yoksa resimlerin aydınlığı mı ne biraz göz yoruyor gibi geldi hocam. Onun dışında bir tık daha çalışmalarınızı geliştirirseniz gayet iyi çalışmalar ortaya çıkacaktır düşüncesindeyim.
Evet genel olarak renk ve tipografi konularında eksiklerim olduğu söyleniyor. Yorumunuz için teşekkürler