Çalışmalar güzel ancak tonlama mı dersiniz yoksa resimlerin aydınlığı mı ne biraz göz yoruyor gibi geldi hocam. Onun dışında bir tık daha çalışmalarınızı geliştirirseniz gayet iyi çalışmalar ortaya çıkacaktır düşüncesindeyim.