Giderken 88 tl yol-yemek parasını ptt üzerinden çekmiştim. Terhis olunca da ziraate yatan 73 lirayı çektim. Hala çekmeyen arkadaş var ise bilgilendireyim dedim.
Dipnot: ziraat hesabınız yok ise 10 lira kesip veriyorlar.
Bedelli askerlik yapıp çekmeyen arkadaş var ise 6 ay içinde adına yatırılan parayı çeksin yoksa iade oluyormuş.
Bedelli askerlikten terhis olanlara 73tl maaş :)
5
●531
- 17-01-2019, 05:00:33Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Pinterest ile ilgili paylaştığınız bilgiler için teşekkür ederim.
- 17-01-2019, 07:44:26Üyeliği durdurulduaskere gidipte sülaleyi gezip o paranin bilmem kaç katını harçlik olarak aliyonuz zaten boşverin 😂😂😂
- 17-01-2019, 14:12:08bize vermediler gidip çektik mecbursamsunsoftware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle