• 17-01-2019, 04:01:56
    #1
    Giderken 88 tl yol-yemek parasını ptt üzerinden çekmiştim. Terhis olunca da ziraate yatan 73 lirayı çektim. Hala çekmeyen arkadaş var ise bilgilendireyim dedim.

    Dipnot: ziraat hesabınız yok ise 10 lira kesip veriyorlar.

    Bedelli askerlik yapıp çekmeyen arkadaş var ise 6 ay içinde adına yatırılan parayı çeksin yoksa iade oluyormuş.
  • 17-01-2019, 04:44:25
    #2
    Otogarda yemek parası işte.
  • 17-01-2019, 05:00:33
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Pinterest ile ilgili paylaştığınız bilgiler için teşekkür ederim.
  • 17-01-2019, 07:31:13
    #4
    para verdik para aldık 😊
  • 17-01-2019, 07:44:26
    #5
    Üyeliği durduruldu
    askere gidipte sülaleyi gezip o paranin bilmem kaç katını harçlik olarak aliyonuz zaten boşverin 😂😂😂
  • 17-01-2019, 14:12:08
    #6
    samsunsoftware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    askere gidipte sülaleyi gezip o paranin bilmem kaç katını harçlik olarak aliyonuz zaten boşverin 😂😂😂
    bize vermediler gidip çektik mecbur