Giderken 88 tl yol-yemek parasını ptt üzerinden çekmiştim. Terhis olunca da ziraate yatan 73 lirayı çektim. Hala çekmeyen arkadaş var ise bilgilendireyim dedim.
Dipnot: ziraat hesabınız yok ise 10 lira kesip veriyorlar.
Bedelli askerlik yapıp çekmeyen arkadaş var ise 6 ay içinde adına yatırılan parayı çeksin yoksa iade oluyormuş.