Hocam bu kens ile iç mekan çekimleri cok guzek olur lakin dış mekan için 200mm öneririm ayrica bu lens ile bokeh efekti beklemeyin ama bence alin fiyat cooook ucuz bi ara ek lens de alırsınız
dis mekan ile hic ilgim olmuyacak zaten dedigim gibi youtube cekimleri olacagi icin evde cekim yapacagim fikir ve bilginiz icin cok tesekkur ederim 200mm uyumlu lens var mi acaba tr de varsa link atabilirmisiniz
Hocam bu kens ile iç mekan çekimleri cok guzek olur lakin dış mekan için 200mm öneririm ayrica bu lens ile bokeh efekti beklemeyin ama bence alin fiyat cooook ucuz bi ara ek lens de alırsınız
1.8 diyafram ile bokeh etkisi güzelce olmakta...
50 mm ideal lens. bence böyşe kullanmaya devam edin. tabi deneme yapın.
50 mm lens gayet iyi bir lens f değeri düşük olduğu için arka planı flulaştırabilirsiniz.
Video için gayet kullanışlı bir makina ve lens. Fakat 400 TL ye teşhir ürünü mü alacaksınız?
büyük ihtimal şunu alacaksınız body olarak https://www.epttavm.com/item/4617078...hoCvR4QAvD_BwE
50 mm lens gayet iyi bir lens f değeri düşük olduğu için arka planı flulaştırabilirsiniz.
Video için gayet kullanışlı bir makina ve lens. Fakat 400 TL ye teşhir ürünü mü alacaksınız?
büyük ihtimal şunu alacaksınız body olarak https://www.epttavm.com/item/4617078...hoCvR4QAvD_BwE
evet stok yok yanliz buldugum makina 400 lira ihtiyaci yok diye lensi de hosuma gitti sadece 5-6 kere cekim yapilmis cihaz da temiz kullanirdam beni uzun sure goturur diye dusunuyorum ?
youtube icin kullanacagim isiklandirma olarak cok iyi aydinlatma yapacagim soft box 2 adet mevcut yetersiz kalirsa el yapimi da soft box yapacagim
Işıklandırma yetersiz kalırsa armatür de kullanabilirsiniz. Homojen bi aydınlatma sağlıyor. Fiyatları da makul, 50₺ falan.
Işıklandırma yetersiz kalırsa armatür de kullanabilirsiniz. Homojen bi aydınlatma sağlıyor. Fiyatları da makul, 50₺ falan.
merhaba 5-6 adet asagidaki olan urunden almayi dusunuyorum etrafini folyo ile kaplayip yagli kagit ile kapatacagim bir nevi oval canak anten tipi yapacagim sizce nasil olur
merhaba 5-6 adet asagidaki olan urunden almayi dusunuyorum etrafini folyo ile kaplayip yagli kagit ile kapatacagim bir nevi oval canak anten tipi yapacagim sizce nasil olur
Şuan işteyim hocam. Eve geçince bahsettiğim armatürlerin linklerini göndereyim. Arkadaşın stüdyosunda çok iyi verim almıştık.