• 12-01-2019, 23:52:57
    #10
    mmt5757 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu kens ile iç mekan çekimleri cok guzek olur lakin dış mekan için 200mm öneririm ayrica bu lens ile bokeh efekti beklemeyin ama bence alin fiyat cooook ucuz bi ara ek lens de alırsınız
    dis mekan ile hic ilgim olmuyacak zaten dedigim gibi youtube cekimleri olacagi icin evde cekim yapacagim fikir ve bilginiz icin cok tesekkur ederim 200mm uyumlu lens var mi acaba tr de varsa link atabilirmisiniz
  • 12-01-2019, 23:54:39
    #11
    Hocam Samsung Nx Lens yazarsanız cikar sahibinden de ve bazı alışveriş sitelerinde vsr lakin ucuz birbfiyat beklemeyin )
  • 13-01-2019, 08:55:15
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mmt5757 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu kens ile iç mekan çekimleri cok guzek olur lakin dış mekan için 200mm öneririm ayrica bu lens ile bokeh efekti beklemeyin ama bence alin fiyat cooook ucuz bi ara ek lens de alırsınız
    1.8 diyafram ile bokeh etkisi güzelce olmakta...



    50 mm ideal lens. bence böyşe kullanmaya devam edin. tabi deneme yapın.
  • 13-01-2019, 12:23:26
    #13
    50 mm lens gayet iyi bir lens f değeri düşük olduğu için arka planı flulaştırabilirsiniz.
    Video için gayet kullanışlı bir makina ve lens. Fakat 400 TL ye teşhir ürünü mü alacaksınız?
    büyük ihtimal şunu alacaksınız body olarak https://www.epttavm.com/item/4617078...hoCvR4QAvD_BwE
  • 13-01-2019, 12:27:26
    #14
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 mm lens gayet iyi bir lens f değeri düşük olduğu için arka planı flulaştırabilirsiniz.
    Video için gayet kullanışlı bir makina ve lens. Fakat 400 TL ye teşhir ürünü mü alacaksınız?
    büyük ihtimal şunu alacaksınız body olarak https://www.epttavm.com/item/4617078...hoCvR4QAvD_BwE

    Urun nx1000 beyaz ve lens ile birlikte

    https://i.hizliresim.com/0Ry5W8.jpg

    disari da pek kullanmiyacagim ev icersin de kendim olusturdugum mini studyo da cekim yapacagim
  • 13-01-2019, 15:58:35
    #15
    BBTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.8 diyafram ile bokeh etkisi güzelce olmakta...




    50 mm ideal lens. bence böyşe kullanmaya devam edin. tabi deneme yapın.
    F değerine bakmamistim hocam haklısınız
  • 13-01-2019, 18:52:42
    #16
    CanerGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet stok yok yanliz buldugum makina 400 lira ihtiyaci yok diye lensi de hosuma gitti sadece 5-6 kere cekim yapilmis cihaz da temiz kullanirdam beni uzun sure goturur diye dusunuyorum ?



    youtube icin kullanacagim isiklandirma olarak cok iyi aydinlatma yapacagim soft box 2 adet mevcut yetersiz kalirsa el yapimi da soft box yapacagim
    Işıklandırma yetersiz kalırsa armatür de kullanabilirsiniz. Homojen bi aydınlatma sağlıyor. Fiyatları da makul, 50₺ falan.
  • 13-01-2019, 19:48:48
    #17
    fatihkara41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Işıklandırma yetersiz kalırsa armatür de kullanabilirsiniz. Homojen bi aydınlatma sağlıyor. Fiyatları da makul, 50₺ falan.

    merhaba 5-6 adet asagidaki olan urunden almayi dusunuyorum etrafini folyo ile kaplayip yagli kagit ile kapatacagim bir nevi oval canak anten tipi yapacagim sizce nasil olur

  • 13-01-2019, 20:35:14
    #18
    CanerGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba 5-6 adet asagidaki olan urunden almayi dusunuyorum etrafini folyo ile kaplayip yagli kagit ile kapatacagim bir nevi oval canak anten tipi yapacagim sizce nasil olur

    Şuan işteyim hocam. Eve geçince bahsettiğim armatürlerin linklerini göndereyim. Arkadaşın stüdyosunda çok iyi verim almıştık.