BBTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1.8 diyafram ile bokeh etkisi güzelce olmakta...




50 mm ideal lens. bence böyşe kullanmaya devam edin. tabi deneme yapın.
F değerine bakmamistim hocam haklısınız