• 10-01-2019, 14:21:58
    #1
    Merhabalar, İstanbul Eminönü Yeni Camii şantiyesinde çalışıyorum.Burda 5 tane yavru kedi vardı.Normalde şantiyede 20 25 tane kedi var.Bu yavru kedilerden en cana yakını bir insan oturduğunda kelip kucağına oturan bir kedi idi o kadar güzel ve tatlı.2 gündür yoktu etrafta dedim biri her halde çok tatlı cana yakın olduğu için biri aldı sahiplendi.Bugün bir baktım köşede sandalyenin üstünde oturuyor hareketsiz kıpırdamıyor.Hemen Fatih Hayvan Hastanesine götürdüm.Müdahale ettiler.Hastalık kapmış.Veteriner dediki hergün getirmen lazım ve diğer kedilerden uzak durması lazım.Bende tamam getiririm dedim fakat işten izin vermezler birde evde bakamam izin vermezler.Şimdi tek ricam bu 4 aylık yavru kedi ile ilgilenenebilecek hergün veterinere götürebilecek diğer kedilerle temas etmiyecek şekilde bakılması lazım.Lütfen birisi bakımını alsın herşey ücretsiz.
    Öncesi ve sonrası


    https://www.instagram.com/p/Bsc8a8Wg...=19vi63trx7qxt


  • 10-01-2019, 14:25:14
    #2
    Yazalım konu yukarı çıksın, duyarlı davranışınız için teşekkürler. İzmir'deyim bende istanbuldan birisi çıkar umarım.
  • 10-01-2019, 14:28:30
    #3
    MindCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazalım konu yukarı çıksın, duyarlı davranışınız için teşekkürler. İzmir'deyim bende istanbuldan birisi çıkar umarım.
    İnşallah buluruz hocam çünkü benim götürebilme şansım yok iş yüzünden
  • 10-01-2019, 14:37:57
    #4
    Alo 153 ü arar mısın hocam yardımcı olabilirler
  • 10-01-2019, 14:44:59
    #5
    re_cox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alo 153 ü arar mısın hocam yardımcı olabilirler
    Bakmıyor hocam bir kez daha başımıza gelmişti
  • 10-01-2019, 15:39:32
    #6
    Facebook'taki sahiplendirme gruplarına yazarsanız daha çok kişiye ulaşır. İnşallah yavrucağı sahiplenen birisi çıkar. Bende 5 tane olmasa İstanbul'da olsam seve seve alabilirdim.
  • 10-01-2019, 15:58:09
    #7
    erroy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Facebook'taki sahiplendirme gruplarına yazarsanız daha çok kişiye ulaşır. İnşallah yavrucağı sahiplenen birisi çıkar. Bende 5 tane olmasa İstanbul'da olsam seve seve alabilirdim.
    re_cox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alo 153 ü arar mısın hocam yardımcı olabilirler
    MindCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazalım konu yukarı çıksın, duyarlı davranışınız için teşekkürler. İzmir'deyim bende istanbuldan birisi çıkar umarım.
    Hayvan Hastanesine götürüyorum tekrar Beyaz Masa almaları lazım dedi.