Merhabalar, İstanbul Eminönü Yeni Camii şantiyesinde çalışıyorum.Burda 5 tane yavru kedi vardı.Normalde şantiyede 20 25 tane kedi var.Bu yavru kedilerden en cana yakını bir insan oturduğunda kelip kucağına oturan bir kedi idi o kadar güzel ve tatlı.2 gündür yoktu etrafta dedim biri her halde çok tatlı cana yakın olduğu için biri aldı sahiplendi.Bugün bir baktım köşede sandalyenin üstünde oturuyor hareketsiz kıpırdamıyor.Hemen Fatih Hayvan Hastanesine götürdüm.Müdahale ettiler.Hastalık kapmış.Veteriner dediki hergün getirmen lazım ve diğer kedilerden uzak durması lazım.Bende tamam getiririm dedim fakat işten izin vermezler birde evde bakamam izin vermezler.Şimdi tek ricam bu 4 aylık yavru kedi ile ilgilenenebilecek hergün veterinere götürebilecek diğer kedilerle temas etmiyecek şekilde bakılması lazım.Lütfen birisi bakımını alsın herşey ücretsiz.
Öncesi ve sonrası
https://www.instagram.com/p/Bsc8a8Wg...=19vi63trx7qxt