Facebook'taki sahiplendirme gruplarına yazarsanız daha çok kişiye ulaşır. İnşallah yavrucağı sahiplenen birisi çıkar. Bende 5 tane olmasa İstanbul'da olsam seve seve alabilirdim.
Alo 153 ü arar mısın hocam yardımcı olabilirler
Yazalım konu yukarı çıksın, duyarlı davranışınız için teşekkürler. İzmir'deyim bende istanbuldan birisi çıkar umarım.
Hayvan Hastanesine götürüyorum tekrar Beyaz Masa almaları lazım dedi.